HTML

Szép hajat mindenkinek!

A szép haj annyira feldobja a megjelenésünket, nem? Ezért is fontos, hogy ápoljuk, és ha éppen úgy van, akkor mutogassuk is:) Már több reklám meghallgatáson is voltam, a lényeg: mindig legyél ápolt és természetes!

Friss topikok

  • Tinácska21: nekem is segít a Revalid. Sokkal több hajam van. Kapom is a bókokat! :)Különben van most ez a Reva... (2011.04.20. 12:47) A táplálkozás és a haj
  • Tinácska21: Különben szerintetek lesz újra ilyen verseny, vagy valami hasonló? (2011.04.20. 12:37) Jó kis frizurák és egy kérés
  • Tinácska21: Én leírtam, hogy hova járok suliba, mik érdekelnek, és pár szót, hogy miket szoktak rólam mondani ... (2011.03.09. 15:21) Verseny!!
  • Ritus76: Nagyon erős a mezőny! Remélem azért van valamennyi esélyem. Hajrá csajok!!!! (2011.03.08. 11:55) Példaképeim - 1. Claudia Schiffer
  • Ritus76: Nekem megvan: www.revalid.hu/hajtunder?utm_source=MW&utm_medium=130101&utm_campaign=Revali... (2011.03.08. 11:53) Kezdődjön!

Linkblog

Verseny!!

2011.03.08. 10:23 kittike7

Sziasztok!

Gőzerővel megindult a második félév, ahol nagyon sok új emberkével ismerkedtem meg már most. Hát igen, sosem volt probléma a szociális képességeimmel. Nagyon sok lesz viszont a tanulnivaló is, de valamit valamiért.

Nem is tudom, hogy hogy lesz időm erre a hajszépségversenyre, ha esetleg kiválasztanak. Ti indultatok? Én nagyon izgatott vagyok, hogy beválasztanak e. Csütörtökön este zárul le az első forduló és én nagyon izgulok már. Olyan jó lenne, ha sikerülne.

Mindenképp beszámolok az eredményről Nektek, de szerintem ti is próbáljátok meg!! Bár így ellenfelek leszünk, de szerintem meg kell adni az esélyt mindenkinek. Lehet az utolsó pillanatban is indulni és ugyanannyi az esélyed, mert egy zsűri dönti el, hogy ki lesz a Hajtündér.

Hajrá Tündérek!!!!

Puszik

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szephajat.blog.hu/api/trackback/id/tr802721065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alexa7 2011.03.09. 15:10:33

Én is indultam ezen a versenyen! Nagyon várom már az eredményt. Szerintetek mi alapján válogatnak? Csak mert én ilyen "írj egy pár szót magadról"-ban nagyon rossz vagyok! Ti mit írtatok magatokról? :P

Roxána84 2011.03.09. 15:16:51

Igazából én is sokszor bajban vagyok az ilyenekkel, én csak azt írtam, ami hirtelen eszembe jutott magamról...csak úgy spontán. Amúgy szerintem inkább a hajkoronára koncentrálnak, nem a magamról részre.:)

Tinácska21 2011.03.09. 15:21:00

Én leírtam, hogy hova járok suliba, mik érdekelnek, és pár szót, hogy miket szoktak rólam mondani a barátaim. De igazából én sem vagyok olyan jó ezekben. Mikor lesz eredménye a versenynek? És akkor utána hogy folytatódik és hol?
süti beállítások módosítása