HTML

Szép hajat mindenkinek!

A szép haj annyira feldobja a megjelenésünket, nem? Ezért is fontos, hogy ápoljuk, és ha éppen úgy van, akkor mutogassuk is:) Már több reklám meghallgatáson is voltam, a lényeg: mindig legyél ápolt és természetes!

Friss topikok

  • Tinácska21: nekem is segít a Revalid. Sokkal több hajam van. Kapom is a bókokat! :)Különben van most ez a Reva... (2011.04.20. 12:47) A táplálkozás és a haj
  • Tinácska21: Különben szerintetek lesz újra ilyen verseny, vagy valami hasonló? (2011.04.20. 12:37) Jó kis frizurák és egy kérés
  • Tinácska21: Én leírtam, hogy hova járok suliba, mik érdekelnek, és pár szót, hogy miket szoktak rólam mondani ... (2011.03.09. 15:21) Verseny!!
  • Ritus76: Nagyon erős a mezőny! Remélem azért van valamennyi esélyem. Hajrá csajok!!!! (2011.03.08. 11:55) Példaképeim - 1. Claudia Schiffer
  • Ritus76: Nekem megvan: www.revalid.hu/hajtunder?utm_source=MW&utm_medium=130101&utm_campaign=Revali... (2011.03.08. 11:53) Kezdődjön!

Linkblog

Példaképeim - 2. Anne Hathaway

2011.02.23. 12:27 kittike7

Még a Neveletlen hercegnő című film idején figyeltem fel a tehetséges színésznőre, aki azóta már sok más komolyabb témát feldolgozó filmben is bizonyított. Mindenesetre itt és most nem alakításai, hanem stílusa miatt került példaképeim közé. Azt hiszem, őt tartom az egyik legtermészetesebb Hollywoodi szépségnek, stílusa pedig nagyon széles skálán mozog: néhol a legegyszerűbb, már-már sportos dararabokat részesíti előnyben, máskor a dívát testesíti meg teljes mértékben. Gyönyörű hajával pedig bármit kezd, mindenhogyan ragyog! :)

Szerintetek hogy lehet olyan hajat készíteni, mint ami itt a második képen van? Épp most lesz a farsangi bálom, és ilyen sztáros a téma, szóval szerintem tökéletes lenne a partira, nem?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szephajat.blog.hu/api/trackback/id/tr82683344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása